niedziela, 30 grudnia 2012

Tęczak - sutaszowiczki na WOŚP

Tęczak- to naszyjnik, który powstał z inicjatywy Eweliny Rząd. (Tu możecie poczytać o początku akcji. http://bizuteryjkidlawosp.blogspot.com/2012/12/projekt-teczak-poczatek.html ) Składa się z kilkudziesięciu elementów uszytych przez ponad 50 dziewczyn. By go opisać braknie mi słów bo całość stała się niesamowitym dziełem tylu chętnych do pomocy rąk. Pozostaje mi pogratulować pomysłu inicjatorce, dziewczynom pracowitości i serca włożonego w każdy z kawałków.



Naszyjnik będzie wystawiony na allegro. Zachęcam z całego serca do zakupu i nie żałowania pieniążków na ten szczytny cel :) A także do udostępniania wpisów i zdjęć dotyczących tej akcji.


fragmenty nadesłane przez dziewczyny



zdjęcia z czasów nadsyłania poszczególnych elementów




tu jeszcze faza robocza



Tu więcej o akcji biżuteryjki na WOŚP http://bizuteryjkidlawosp.blogspot.com/2012/12/o-projekcie-teczowego-naszyjnika.html?showComment=1356812831856#c2345121313444014117


 Sama również postanowiłam pomóc wykonując jeden z elementów. Dowiedziałam się o całej akcji dosyć późno. W dodatku mój napięty rozkład czasu bardzo próbował mi pokrzyżować plany. Teraz jestem szczęśliwa, że jednak dałam radę na tyle się zorganizować by uszyć ten kawałek :)


ja pozytywnie zielona z moim elementem


mój kawałeczek naszyjnika



do każdego z wykonanych elementów dołączałyśmy bilecik 

na zdjęciu mój od zewnątrz i wewnątrz

Na koniec jeszcze kilka zdjęć modelki z naszyjnikiem :)







Zdjęcia modelki  Studio Fotograficzne Red Room, zdjęcia etapów powstawania pracy Ewelina Rząd, zdjęcia mojego kawałka - ja Katarzyna Barszcz, zdjęcie mnie z moim elementem Patryk Mitłosz



2 komentarze:

  1. ...przywitam się chociaż :-) Bardzo pomysłowe i oryginalne prace. Będę zaglądać. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń