sobota, 15 września 2012

Tworzę już ponad rok biżuterię sutasz :)

Właśnie tak. Ostatnio z ciekawości sprawdziłam kiedy powstała moja pierwsza praca w technice haftu sutasz. Padło 9. 08.2011 r. Prawda, że czas leci niesamowicie ?  Poniżej znajdziecie retrospekcję sutaszową  moich prac. Zapraszam do obejrzenia galerii :)

Prace  nie zostały dodane chronologicznie w stosunku co do daty powstania. Jedynie oddzieliłam je rocznikami. Mam nadzieję, że na zdjęciach widać moje postępy w tej technice.

2011



















2012



































3 komentarze:

  1. Trochę sie tego uzbierało :)Życzę Ci Kasiu dalszych świetnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sobie pooglądałam,piękne i niepowtarzalne rzeczy robisz,
    Jesteś niezwykle utalentowana,zostanę u Ciebie na dłużej, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń